AVO als uw parttime administratiemedewerker Utrecht

Een flexibele oplossing voor ieder bedrijf

Op zoek naar een parttime administratiemedewerker Utrecht?

Gratis adviesgesprek

 

 

Parttime administratiemedewerker Utrecht

Met een parttime administratiemedewerker Utrecht van AVO Controlling heeft u altijd in één oogopslag een totaaloverzicht van de actuele stand van zaken binnen uw bedrijf. Van de urenallocatie tot het uitbetalen van onkosten, en van de declarabiliteit tot aan de facturatie, u kunt bij AVO Controlling terecht. Bovendien is vanwege de flexibele aard van de samenwerking opschalen of terugschalen in overleg altijd mogelijk.

Parttime administratie- medewerker Utrecht

Een oplossing op maat

Ondernemen in de regio Utrecht is een van de mooiste dingen die er is. Nieuwe klanten binnenhalen door je product of idee te pitchen, je netwerk onderhouden en uitbouwen en continu kwaliteit leveren om je naam te verbeteren. Het liefst zou je al je tijd daaraan besteden, maar dat is niet reëel. Hoe meer werk je namelijk verzet, en hoe meer klanten je binnenhaalt, hoe meer er geadministreerd dient te worden. Met name op het financiële vlak, want je wilt natuurlijk geen facturen mislopen. Het bijhouden en controleren van de administratie kan veel tijd kosten, met name als je er weinig ervaring mee hebt. Op flexibele basis een ervaren parttime administratiemedewerker Utrecht inhuren zou in deze situatie uitkomst kunnen bieden, en dat is precies wat AVO Controlling u kan leveren.

Met name voor kleine bedrijven is het aantrekken van nieuwe werknemers elke keer weer een grote stap, die als hij eenmaal is gezet moeilijk teruggedraaid kan worden. AVO Controlling lost dit probleem voor u op door pakketten voor administratie en financiële dienstverlening aan te bieden vanaf acht uur per maand. Hiermee krijgt u de beschikking over een ervaren parttime administratiemedewerker die een vast aantal dagdelen per maand bij u op locatie werkt, en in deze hoedanigheid in principe langdurig bij uw bedrijf betrokken blijft. Hierdoor krijgt u dus eigenlijk het beste van beide werelden, en weet u zeker dat uw administratie piekfijn in orde is.

Daarom AVO Controlling

Hoe wij uw onderneming verder helpen

  • Controle van uw administratie
  • Opstellen balans en w/V rekening
  • Opstellen van uw jaarrekening
  • Overzichtelijke dashboards 
  • Heldere analyses

Ton van Ophem

Financial Controller

Met meer dan 30 jaar ervaring in de finance met o.a. controlling, administratie en accountancy werkzaamheden zorg ik voor een sluitende administratie en inzicht in de financiële mogelijkheden van een onderneming. Met ervaring in de automatisering en reorganisaties van financiële administraties ben ik tevens uw aanspreekpunt voor deze uitdagingen.

 

Voorbeeldpakketten

Hoe ziet de samenwerking eruit?

 

Incidenteel of structurele ondersteuning met AVO als parttime administratiemedewerker. Samen onderzoeken we uw behoeften en creëren we een samenwerking die past bij uw behoefte.

 

Neem contact op

AVO Controlling
Charloisse lagedijk 536
3084 LG Rotterdam
info@avo-controlling.nl
085 303 81 69